Thursday, July 29, 2010

bebel pagi hari

ehem..ehem...
adoi..manyak sakit ini tekak..
duk ulang alik ke tndas aje sminggu ni..
klu ade yang nk muntah kt tandas tuh..
bolehla berbuat demikian.

nk wat camne..
aku ni duk 'seng' aje hingus+kahok menghijau ni..
erm..kat 2 gelung tisu tandas agaknya aku rembat.
hahahha..
makan ubat batuk buat kan aku pening..
so..i do not take ubt batuk anymore.

today,im fasting..
puase sunat..mane taw boleh tampal puase yang tak memuaskan.
heh..ade ker??
ye kot..

mane la cik ana ni..
cr kat bilik die takde..
almaklumlah..hp sony aku rosak.
so inilah jadahnya..
maen aum cak kat bilik, sampai2 xde orang.

tp takpela kan..
alang2 tuh..senaman sket..
jalan-jalan..asyik duk lam bilik airkon ajek..
terperuk je dunia aku..
hahaha...

awal2 pg dah pg kaco mat pih..
bosan gle..
duk membongkok sembang kat kaunter Bhgn Pentadbiran tuh..
haah..
last2..mai kak kaunter..
blakon la...ape lg..
mat pih trus lari..cet!
penakut betol..
lenkali aku kaco mu lagi ye pih..
hahhahah..

apela aku membebel lam ni..
bosan thap gaban r ni..xde keje nk buat.
mak oi....buat la keje!!!

No comments:

Post a Comment