Skip to main content

Song by Shania Twin- my favourite ♥️

When I first saw you, I saw love
And the first time you touched me, I felt love
And after all this time
You're still the one I love, mmm, yeah
Looks like we made it
Look how far we've come my baby
We mighta took the long way
We knew we'd get there someday
They said, "I bet they'll never make it"
But just look at us holding on
We're still together still going strong
You're still the one I run to
The one that I belong to
You're still the one I want for life
(You're still the one)
You're still the one that I love
The only one I dream of
You're still the one I kiss good night
Ain't nothin' better
We beat the odds together
I'm glad we didn't listen
Look at what we would be missin'
They said, I bet they'll never make it
But just look at us holding on
We're still together, still going strong
You're still the one I run to
The one that I belong to
You're still the one I want for life
(You're still the one)
You're still the one that I love
The only one I dream of
You're still the one I kiss goodnight
You're still the one
Yeah (you're still the one)
You're still the one I run to
The one that I belong to
You're still the one I want for life
(You're still the one)
You're still the one that I love
The only one I dream of
You're still the one I kiss goodnight
I'm so glad we made it
Look how far we've come my baby
Source: LyricFind

Comments

Popular posts from this blog

Fadhilat solat sunat Sebelum Fajar/ Subuh

Assalamualaikum semua ;) Nedi nak kongsikan fadhilat/ kelebihan solat sunat sebelum subuh. Diriwayatkan oleh Imam Muslim dengan sanadnya daripada Saiyidatina Aishah r.a., isteri Rasulullah SAW, bahawa Baginda telah bersabda: "Solat dua rakaat (sebelum) Solat Subuh itu lebih baik daripada dunia dan segala isi buminya".  Solat Qabliyah Subuh adalah solat sunat yang paling banyak pahala. Lebih baik daripada segala kebaikan isi dunia. Cuba bayangkan, harta, wang, pangkat jawatan, isteri , anak…semuanya tidak kekal. Yang dulu cantik lama-lama jadi tua, bongkok, berkedut dan tidak secantik masa muda. “Segala sesuatu akan binasa,”(Surah al-Qashash ayat 88).  Segala dunia dan isinya tidak lebih baik dari solat sunat fajar ini. Dalam situasi apa pun , jangan tinggalkan solat sunat Subuh ini kerana Rasulullah sendiri memesan dalam situasi apa pun sama ada dalam perjalanan ataupun dalam pertempuran, jangan tinggalkan solat sunat Subuh.  Solat Subuh juga...

Chill and relax ✌️

I don't know what should I do rite now.. My blog is actually my heart. So it is synchronize.. My husband duk vid call dgn his colleagues over the world. One single company but sorang kat Korea, 3orang kat Rusia, sorang kat Johor.. sorang Japan include him 3orang Malay. Rezeki Allah ni unik. Alhamdulillah, no physical office as long as Ada internet connection can remote everywhere. But Yang penting skali kena siddiq,amanah, fatanah Dan tabligh. Yes, sifat wajib bagi Rasul. Sentiasa ingat Ada Mata Yang memerhatikan. Nak bagi makan anak Bini Sumber Yang halal Dan berkat. Amin... Ya Rabb. Nedi ingat nak kemaskini blog. Kalau Ada Yang mengikuti blog nedi ni, boleh Komen siket? Much ♥️ from me! Nedi.

Ke hospital Kita yuk!

Bismillah.. Assalamualaikum wbt 🥰 Alhamdulillah, baru settle makan nasik Krabi Abe.. kkiki... Lapar Benar...habis sebungkus nasik Krabi bersama rm2 jemput Pisang. Now, teman suami dekat office dekat Ladang TD 1301. Pelik siket namanya..banyak Kali ulang kasi ingat. Virtual office bayar RM100 sebulan. Nedi puasa pagi ni sebab kena ambil darah. Doctor laki tadi, lupa namanya.. quite handsome. Nanti perasan lah Tu... Hehee.. he thumbs up to me. Means good job! The positive progress maybe. Yes.. absolutely.. not maybe Nedi.. Water clear, I can manage my brain to be grassfoot. My htall and handsome husband always been there. Teman Dari awal hingga akhir. Alhamdulillah..😁✌️ Bini ambik gambar curi.. gambar umi tak syantik. Penuh jerawat kat dahi. Thank you darling.  Love you to the moon and back! 🥰